Thursday, April 15, 2010

Venice Beach





Tosen er DYPT sjokkert, paa ikke-norsk tastatur (takk til shopoholiker Onslow). Derfor hopper vi fjorti kapitler frem, for dette MAA jo bare deles!! Etter mye fjasing og cruising rundtom LA for aa besoeke flest mulig harleydealere (det gikk tregt, men plasten gikk varm og jeg bekymrer meg meget for PAKKINGEN) mente Onslow at en tur innom Venice Beach var paa sin plass. Som den den prektige pleaseren jeg er, (ikke le!!!) var jeg selvsagt ikke vanskelig aa be. Og da spesielt siden min kjere soester i gamlelandet tutet oerene mine fulle om Muscle Beach foer vi dro (Nei Tove, ingen T-skjorte til deg derfra! Men jeg VAR inne paa tanken)




Saa vi parkerte badekaret, puttet penger paa et parkometer, kledde godt paa oss siden det blaaste en del, og tuslet ivei.

Herregud.

Freakshow!!!

Paa alle de lange skjeggene foelte jeg meg LITT hjemme, kjenner mange bikere som hadde vaert misunnelige paa dem. De var i tillegg de eneste som hadde kledd seg like godt som oss, saa det gikk fint! Men naar de satt paa drita fulle uteliggere, nuvehl.

Ogsaa var det alle de andre da. Eimen laa tjukk. Rastakongress!? Det var ikke bare roekelse de fyrte opp. Aa sitte langs med alle bodene og roeyke sokkene i vannpipe sine var HELT greit. Ogsaa utveksling av jazztobakk, ferdigrullet. Og for dem som ikke hadde, kunne man visst kjoepe en medisinsk grunn for aa faa (bare 20 dollar, takk!) (men ingen vanlig roeyking paa beachen, takk!)


Saa i tillegg til siklende folk som proevde aa spille gitar lett henslengt oppetter en stolpe, ecstasydroppende kvinnemennesker som dro med seg en daarlig ghettoblaster og stod og danset for penger, en ikke-siklende fyr paa rulleskoeyter med gitar som kunne ETT grep med vreng og fuzzboks, presenterer jeg herved rosinen i poelsen. Eller poelsen i speedoen eller whatever.


Mr. Onslow sier at ikke engang oeyeskyll med Plumbo kan fjerne dette synet.



Det var forresten daarlig med folk paa Muscle Beach. Han ene hadde paa seg et typisk hasjroeykekostyme (vevet busserullinspirert plagg, sikkert laget av noen panfloeytespillende kamerater i Nepal eller noe) som satt og hang paa en maskin.




NCIS hadde innspilling mens vi var der. Ikke at jeg noen gang har SETT paa det....


2 comments:

  1. NCIS er kult, NCIS LA er IKKE kult. Bortsett fra at LL Cool J er med, da.
    Godt at gnålet mitt for en gangs skyld har gått inn - takket være meg har du tydeligvis hatt en minneverdig tur. NEMLIG!

    ReplyDelete